Реализирани продажби през месец септември 2011 от АВТО ЮНИОН

Автомобилният холдинг от групата на Еврохолд България – Авто Юнион регистрира ръст от 14.3% през месец септември 2011 г. със 176 реализирани продажби спрямо 154 за същия период на миналата година. С пазарен дял от 9.3% Авто Юнион заема трето място сред автодилърите на българския пазар за месеца. Реализираните продажби от Групата за периода януари – септември възлизат на 1898 продадени автомобила спрямо 1695 за първите девет месеца на 2010 година. Пазарният дял с натрупване от началото на годината е в размер на 11.9%, с което компанията запазва второто си място, въпреки отчетения спад през септември спрямо предходния месец.

Почти двукратен ръст в продажбите спрямо м. септември 2010 г. регистрират Булвария Варна (Каргоекспрес) и Булвария Холдинг (Opel,Chevrolet) с общо 58 продажби, следван от Стар Моторс (Mazda), реализирали ръст от 36.4% с 45 продажби за месеца. Италианските марки, представени в Групата, отчитат 34 продажби за месеца спрямо 40 продадени автомобила за същия месец на предходната година. Нисан София (Nissan, Renault, Dacia) регистрират спад на месечна база, което се дължи на по-ниските продажби на автомобили от марката Renault.